http://world--of--wood.blogspot.com/search/label/zestawy%20weselne

poniedziałek, 25 lipca 2016

SEZON WESELNY WIDAĆ NA PIERWSZY RZUT OKA

Drewniane litery na wesele z serduszkiem. World of Wood (WOW)

Od początku czerwca dostaję o wiele więcej zamówień na inicjały, oto jedno z nich. Oprócz standardowego znaku "&"  wykonałam także serduszko. Zestawienie kolorystyczne wymyślone przez Panią Anię (notabene zainspirowane tym wpisem) wygląda przepięknie!


Drewniane litery na wesele z serduszkiem. World of Wood (WOW)


Drewniane litery na wesele z serduszkiem. World of Wood (WOW)

Żeby nie było nudno, umieszczam zdjęcie serduszek które robiłam przy okazji większego zamówienia, można to potraktować jako zapowiedź jednego z przyszłych postów :) 


Serduszka drewniane różowe.

P.S. Treść mojego bloga stała się, mówiąc delikatnie monotematyczna. Kiedy kilka miesięcy temu zaczęłam pisać moim zamiarem było prowadzenie bloga na którym będę umieszczać wnętrzarskie inspiracje. Niestety z racji, że studiuję prawo zaczęłam zagłębiać się w tematykę ochrony praw autorskich w internecie i postanowiłam że będę umieszczać tutaj tylko i wyłącznie materiały mojego autorstwa w wyniku czego publikowana przeze mnie treść jest uboższa. 


Pytanie: Czy uważacie, że umieszczenie od czasu do czasu kilku zdjęć inspiracji sprawi, że blog będzie bardziej atrakcyjny dla czytelnika? Czy może lepiej zostawić go takim jaki jest?

2 komentarze:

  1. Śliczne literki i serduszka:)
    pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że będzie ciekawszy, ale publikuj też swoje realizacje z drewna - są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...